468x60

Предговор

Здравейте,
Ето че мина не мина кой знае колко време и аз отново реших да почна нов проект. В случая може би проект е прекалено силно казано, но важното е че разбирате за какво иде реч. И както преди време в учебниците, че и в някои книжки бяха означени бележките на автора с думичката Предговор, така и аз сега означавам този пръв постинг тук :)
Последните няколко дни постоянно се хващам сам себе си, че от някъде вадя някаква информация, която много хора просто я подминават без въобще да се интересуват защо е така и за какво става въпрос, като примерно защо лъвовете на Лъвов Мост нямат езици, или може би: Забелязвали ли сте някога горната част на колоните на полиграфическия комбинат, а именно че на всяка от тях има по една петолъчка. Е главно за разни такива глупости мисля да пиша тук и вярвам, че точно тези глупости са важни да се знаят от повече хора, наистина не мога да разбера какво се случва с нас като хора напоследък, интересуваме се повече от това с колко точно стотинки ще ни вдигнат цената на тока, но явно никой не се интересува от много простички неща като примерно защо орязаха дърветата на ул. Искър в центъра на София? :) Имам чувството, че сме почнали да живеем в някой психотрилър в който всеки се интересува само и единствено да го догледа час по - скоро, без въобще да даде на даден момент от точно този филм пауза и да разгледа по - детайлно.
Пределно ми е ясно, че може би аз ще съм единствения, който ще си чете блога, но поне ще съм сигурен, че този блог ще има един твърд последовател. Надявам се естествено и на други хора да се хареса това, което мисля да правя занапред тук :)

0 коментара:

Публикуване на коментар